Strona główna1 » Wysyłka i Zwroty

    Kategorie

    Wysyłka i Zwroty

    Wysyłka 
    Obecnie paczki wysyłamy firmą kurierską GLS
    Niezbędny na list przewozowy jest numer telefonu kontaktowego dla kuriera w razie problemów z dostarczeniem paczki. Kurier dostarcza paczki od godziny 8.00 - 17.00. Nie ma możliwości zastrzegania godzin dostawy dlatego prosimy o podawanie adresu pod którym mogą państwo odebrać paczkę w tych godzinach. Kurier dokonuje 2 próby doręczenia pod adres na paczce jeśli nikt nie odbierze to paczka wraca do nas a firma kurierska nalicza nam podwójny koszt przesyłki. 

    Zamówienia przyjmujemy tylko złożone przez sklep internetowy który nadaje numer zamówienia.
    Koszt przesyłki:
    Przelew: do 5kg-16zł, 10kg-20zł, 20kg-25zł
    Pobranie: do 5kg-23zł, do 10kg-27zł, do 20kg-32zł
    Dla kuriera liczy się waga paczki rzeczywista albo objętościowa zawsze ta większa.

    W paczce do 5 kg zmieszczą się np. 2 siedziska i 1 daszek (jeden koszt 16 zł)
    Warto przy zakupie kilku przedmiotów napisać do nas email i zapytać o koszt przesyłki. 
    Przedmioty staramy się łączyć i jak najwięcej zapakować w 1 paczce dla obniżenia kosztów wysyłki.
    Zależy to głównie od wielkości i kształtu przedmiotów.
    Paczki wysyłamy przeważnie 4 razy w tygodniu: w poniedziałek, wtorek, środa i czwartek a otrzymują państwo paczkę w następny dzień. 
    Przedmioty małe (tkaniny: siedziska, daszki) są zapakowane w foliopaki a większe (poduchy) w karton z 3-warstwowej tektury o zwiększonej wytrzymałości.
    Produkty na zamówienie i na wymiar klienta są tylko przy formie płatności przelew i są dopiero szyte po wpłynięciu pieniążków na nasze konto firmowe. Nie realizujemy takich zamówień w formie płatności za pobraniem bo nie ma też zwrotów takich produktów. 

    Zwroty
    Zgodnie z obowiązującym prawem przysługuje Państwu możliwość odstąpienia od umowy i zwrot zakupionego drogą wysyłkową towaru w ciągu 14 dni od daty wydania, o ile nie był on używany, nie nosi on śladów użytkowania i znajduje się w oryginalnym opakowaniu pocztą polską. Pieniądze za zwrócony towar odsyłamy przelewem bez kosztu przesyłki po dostarczeniu do nas zwracanego towaru. Towar odsyła Klient na własny koszt oraz dołącza wydrukowany i podpisany protokół zwrotu towaru. Tutaj możesz pobrać druk. Protokół zwrotu
    Nie przyjmujemy paczek pobraniowych.
    Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela - jest to kurier . 
    Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep. 
    Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.
     
    Wymiana podkładu na siedzisko lub daszku na inny w innych wymiarach: 
    1 - Błąd klienta - wymiana produktów w naszych wymiarach na sklepie. Klient zakupił produkt z naszych wymiarów na sklepie i chce wymienić na nasz produkt w innym wymiarze, wtedy przesyła do nas produkt i pokrywa koszty przesyłki a my wysyłamy nowy produkt w innym wymiarze - z naszych produktów w naszych wymiarach na sklepie.
    2 - Błąd klienta - produkt uszyty na wymiar podany przez klienta (błąd pomiaru klienta) nie przyjmujemy takich zwrotów. Proszę uważnie mierzyć według naszych wskazówek, abyśmy jednakowo mierzyli. Taki produkt jest nam niepotrzebny, bo nie mamy w sprzedaży w takich wymiarach.
    3 - Nasz błąd - klient otrzymał produkt w innych wymiarach niż zamówił, wtedy szyjemy nowy produkt i my pokrywamy koszty przesyłki. 


    Życzymy udanych zakupów.
    Firma Anawer

    Przejdź do strony głównej
    Oprogramowanie sklepu shopGold.pl